Communicatie uitingen

Als cluster van zelfstandige samenwerkende groothandels voor horeca en grootverbruik, kan  TopClass Group optimaal gebruik maken van haar marketingtools. We bieden op elkaar afgestemde uitingen die gericht zijn op het opvallend wegzetten van uw producten en diensten. Onze promoties en productintroducties staan garant voor succes en genereerden eerder al merkbare omzetimpulsen.

Naast onze jaarplannen en brochures zijn het magazine TOP# en de FoodTopper belangrijke communicatie-uitingen van TopClass Group.

TOP#

TOP# is een inspirerend relatiemagazine boordevol advertorials, interviews, advertenties, leuke weetjes en ontwikkelingen in de markt. Elke TOP# staat een ander thema centraal. Met het magazine TOP# zorgt TopClass Group voor een hogere contactfrequentie met de doelgroep. TOP biedt tevens inspirerende informatie vanuit onze leveranciers naar onze klanten.
Klik hier om te bekijken »

FoodTopper

FoodTopper wordt verspreid onder 8000 afnemers. Voor de opmaak wordt gebruik gemaakt van een strakke, moderne typografie, ruim opgezette aanbiedingen, veel sfeerfotografie en er is ruimte voor redactionele ondersteuning. Dit maakt FoodTopper een zeer effectief communicatiemiddel.
Klik hier om te bekijken »